2026-05-15
Fizik Bölümü Öğrencileri 4. Bahar Pikniği Etkinliği Gerçekleştirildi
Fizik Bölümü lisans öğrencilerimiz ve öğretim elemanlarımız ile birl,kte Atatürk Ormanı'nda 4. Bahar Pikniği Etkinliği gerçekleştirildi.. Katılımcılara çok teşekkür ederiz.